Модуль 3.
Обговорили навчальні теми для створення Портфоліо з використанням методу проектів; З’ясували вимоги державних освітніх стандартів та навчальних програм; Сформулювали навчальні цілі, що базуються на освітніх стандартах та навичках мислення вищих рівнів; Обговорили і сформулювали Основні запитання, що сприяють розвитку та навчанню учнів; Сформулювали завдання для виконання досліджень учнів у проектній діяльності; Створили текстовий документ із формами;Створили електронну таблицю з даними та відповідною діаграмою про результати опитування щодо обраної теми; Описали у блозі власні думки та враження від навчання за модулем.
Модуль 4.
Обговорили приклади Основних запитань за допомогою Інтернет-сервісів для спільної роботи із документами; Обговорили у парах створені Основні запитання; Обговорили разом з іншими учасниками різні стратегії та засоби оцінювання;Створили перший варіант плану оцінювання; Створили засоби оцінювання, спрямовані на визначення навчальних потреб учнів; Удосконалили цілі та Основні запитання відповідно до державних освітніх стандартів; Створили презентацію основних ідей навчальної теми; Осмислили те, чому вони навчилися в цьому модулі.
Обговорили навчальні теми для створення Портфоліо з використанням методу проектів; З’ясували вимоги державних освітніх стандартів та навчальних програм; Сформулювали навчальні цілі, що базуються на освітніх стандартах та навичках мислення вищих рівнів; Обговорили і сформулювали Основні запитання, що сприяють розвитку та навчанню учнів; Сформулювали завдання для виконання досліджень учнів у проектній діяльності; Створили текстовий документ із формами;Створили електронну таблицю з даними та відповідною діаграмою про результати опитування щодо обраної теми; Описали у блозі власні думки та враження від навчання за модулем.
Модуль 4.
Обговорили приклади Основних запитань за допомогою Інтернет-сервісів для спільної роботи із документами; Обговорили у парах створені Основні запитання; Обговорили разом з іншими учасниками різні стратегії та засоби оцінювання;Створили перший варіант плану оцінювання; Створили засоби оцінювання, спрямовані на визначення навчальних потреб учнів; Удосконалили цілі та Основні запитання відповідно до державних освітніх стандартів; Створили презентацію основних ідей навчальної теми; Осмислили те, чому вони навчилися в цьому модулі.
Комментариев нет:
Отправить комментарий