Модуль 9
Обговорили створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання;
Обговорили, як допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні;
Проаналізували шляхи здійснення диференціації навчання учнів;
Створили форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні;
Створили навчальні матеріали для успішного навчання різних учнів.
Модуль 10
Обговорили те, як можна використовувати різні техніки постановки запитань;
Створили презентацію, документ, таблицю або веб-ресурс для того, щоб підтримати навчання, що будується навколо навчальних потреб учнів;
Створили план впровадження теми;
Створили документ для фасилітації;
Визначили наявність усіх складових свого Портфоліо;
Знайшли Інтернет-ресурси з професійного розвитку освітян.
Обговорили створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання;
Обговорили, як допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні;
Проаналізували шляхи здійснення диференціації навчання учнів;
Створили форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні;
Створили навчальні матеріали для успішного навчання різних учнів.
Модуль 10
Обговорили те, як можна використовувати різні техніки постановки запитань;
Створили презентацію, документ, таблицю або веб-ресурс для того, щоб підтримати навчання, що будується навколо навчальних потреб учнів;
Створили план впровадження теми;
Створили документ для фасилітації;
Визначили наявність усіх складових свого Портфоліо;
Знайшли Інтернет-ресурси з професійного розвитку освітян.
Комментариев нет:
Отправить комментарий